Pirmokų adaptacija mokykloje (2 dalis)

happy-1082921_960_720Šioje dalyje pratęsiu pirmokų adaptacijos mokykloje temą. Daug žodžių šį kartą nebus 😉 Viskas labai paprasta ir konkretu, tad gaudykite:

Apklausos anketa. Tėvams

Stebėjimo kortelė. Mokytojams

Tėvams dar pravartų duoti užpildyti Galių ir sunkumų klausimyną (SDQ-Lit), kurį galite atsisiųsti ČIA arba apsilankę šiame puslapyje.

O kas dar neskaitė ir nori pasisemti idėjų, minčių, kaip įvertinti pirmų klasių mokinių savijautą mokykloje, kviečiu paskaityti pirmą dalį. Joje rasite projekcinę metodiką “Gyvūnų mokykla“, anketą vaikams “Aš klasės aplinkoje“, pokalbį apie mokyklą ir mokymąsi ir savivertės įvertinimą, skirtą mūsų mažesniems ugdymo dalyviams.

Gerų darbų!

 

3 komentarai “Pirmokų adaptacija mokykloje (2 dalis)

    1. Sveika, Orinta. Penktokų adaptacijai, manau, tiktų Stebėjimo kortelė mokytojui, kitos – labiau tinka jaunesnio amžiaus vaikams. Penktokų adaptacija yra labiau adaptacija prie dalykinės sistemos nei prie mokyklos apskritai, nebent mokykla yra nuo 5 klasės ir šiuo atveju vaikams viskas yra nauja 😉 Pati penktokams naudoju kiek kitokius metodus. Visų pirmą, einu į pamokas (kaip ir pas pirmokus), kalbuosi su dalykų mokytojais. Kiek vėliau ketinu pravesti klasės valandėlę draugystės/ bendravimo tema, kas leistų man labiau juos pažinti. Taip pat spalio viduryje-pabaigoje numačiau ištirti mokyklinį nerimastingumą (Filipso mokyklinio nerimastingumo skalė), mokyklinę motyvaciją ir savijautą. Dar galvoju apie laisvos formos anketą, kurią kadaise esu parengusi. Jei leidžia laikas, galite šiek tiek palaukti – visą tai įkelsiu į blogą, jei nelabai – parašykite man asmeninę žinutę vaikopazinimui@gmail.com

      Gerų darbų! 🙂

      Patinka

Parašykite komentarą